|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
RenderFarm |
|
|
|
 |
|
|
|
Grafika |
Ukončený 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RenderFarm@Home |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
http://www.renderfarmathome.com.ar/  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stav projektu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aplikace |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Popis |
|
|
|
|
|
Stručně řečeno, je tento projekt zaměřen na renderování grafiky.
Projekt se při startu zabýval Fraktálními plameny (Fractal Flames), což je nástroj pro tvorbu fotorealistických kreslených obrázků. Fraktály jsou nejsložitější geometrické objekty, které současná matematika zkoumá. Každý takovýto obraz je specifikovaný dlouhým řetězem čísel. Fraktál je geometrický objekt, který je soběpodobný, což znamená že pokud daný útvar pozorujeme v jakémkoliv měřítku, v jakémkoliv rozlišení, pozorujeme stále opakující se určitý charakteristický tvar.
Nově tento projekt podporuje také Persistence of Vision Ray-Tracer (PovRay). Tento nástroj vytváří troj-rozměrné, fotorealistické obrazy, využívající renderovací techniku nazývanou ray-tracing (metody sledování paprsku). Načte si z textového souboru informace popisující objekty a světlo ve scénách a vygeneruje obrázek scenérie z bodu pohledu kamery. Ray-tracing není rychlý proces, ale vytváří velmi kvalitní obrázky s realistickými odrazy, vykreslením, perspektivou a dalšími efekty. |
|
|
|
|
|
|
Statistiky |
|
|
|
|
|
Tým |
Jednotlivci |
Stav |
Počet |
Kredit |
Rac |
01.01.2008 |
2 |
19,77 |
0,00 |
za 1 den |
0 |
0,00 |
0,00 |
za 7 dní |
0 |
0,00 |
0,00 |
za 30 dní |
0 |
0,00 |
0,00 |
Datum |
Noví uživatelé |
Kredit |
Rac |
29.10.2006 |
dexmon |
170 |
0 |
22.08.2006 |
gRis |
1 |
0 |
Kdo a kdy přišel/odešel z našeho týmu na tomto projektu
|
Top10 podle Kreditu |
Kredit |
Rac |
dexmon |
169,67 |
0,00 |
gRis |
0,98 |
0,00 |
Top10 podle Rac |
Kredit |
Rac |
dexmon |
169,67 |
0,00 |
gRis |
0,98 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Grafy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
https://projekty.czechnationalteam.cz |
|
|
|
|
|
|
|